Andrei Crivat are un post de bun simt. Atinge cateva frustrari din blogosfera, trage un semnal, spune ce are pe suflet. Din pacate insa, acest post ne arata inca o data imaturitatea care caracterizeaza o anumita parte a blogosferei.
Dragilor, nicaieri in comunicare, in nicio zona a marketingului, nu au existat vreodata reactii de genul: cine intra si nu in campanii, cine e sau nu chemat la evenimente etc. Nu am vazut nicaieri in blogosfera de afara, pe unde am umblat eu, asemenea “Miorite”. Si nu spun asta foarte usor, o spun chiar cu mare parere de rau.
Acum cativa ani, agentiile digitale si-au tot tras “flegme online” pana si-au dat seama ca, in marketing, oamenii nu cauta astfel de specimene, ca online-ul e un business serios indiferent de buget. Si s-au potolit. E timpul sa ne potolim si noi. E timpul sa vorbim mai putin si sa scriem mai mult!
Credeam ca in zona asta e mai multa liniste si bloggerii nu ajung “piscotari” de evenimente….in fine, asta e peste tot, pacat. Ar trebui un cod de bune maniere pentru bloggeri.
Sincer, nu ne mai trebuie nimic. Poate doar timp si inspiratie sa scriem
[…] Manafu, îţi pasez ţie această propunere. Pentru că ştiu că tu poţi să o duci mai departe sau măcar să o prezinţi celorlalţi. Ideile ne pot ajuta şi ne pot rezolva impasul prin care trecem. Cât de frumos ar fi să existe un astfel de film care să-i motiveze pe bloggeri să scrie mai mult? Superb! Absolut superb! […]
Nu stiu cum li se pare altora articolul respectiv si altele ale lui, din aceeasi categorie, dar daca tot vrea sa faca pe justitiarul in online, zic ca e bine sa si spuna pe cine isi varsa tot amarul. Altfel cel fara coloana vertebrala este chiar el – ala de vorbeste lumea „pe la spate”. Are retineri in a da nume de teama sa nu-si pateze „faima” blogosferica. Pff…
Folosesc momentul să le spun și artiștilor noștri același lucru: E timpul să vorbim mai puțin și să scriem (compunem) mai mult.
[…]
Cerul nu e atât de sus
Doar o clipă e de ajuns
Fără teamă să te arunci
Sunt aici, iubire
Lasă-mă să te ocrotesc
Perna moale să o păzesc
Umbrele am să le opresc
Lasă-mă pe mine
[…]
La astfel de compozitii te referi, Florin?
Dar cine nu scrioe? Daca faci niste campanii inseamna ca nu scrii?:D Iti trebuie cap si pentru asa ceva :)))
Bloggerii scriu ceea ce simt ei ca trebuie sa impartaseasca cu ceilalti, fara sa stie cine sunt ceilalti neaparat, scriu pentru ca aleg ca acel moment de liniste sa aduca cuvinte si exprimare prin scris. Campaniile se fac din motive comerciale, sunt si ele normale, ca trebuie si bloggerul sa manance, dar sa nu devenim menestrel de curte boiereseasca, adica sa devenim blogger de campanie si atat. Eu cred ca un blogger trebuie sa scrie in primul rand fara scop comercial, daca vine apoi si monetizarea, minunat, dar sa nu faca din asta scopul absolut.
Șerban: De exemplu 🙂
agenţiile fac asta pe iqads sau de la om la om.