Am auzit de companii care cer parolele de Facebook ale angajatilor. Am auzit de companii care limiteaza accesul la retelele sociale in timpul orelor de program. Insa cel mai mult auzim cum companiile fac pasi mari pentru a adopta corect social media in randul angajatilor si a folosi platformele sociale pentru recrutare sau employer branding.
Urmarind tendintele internationale, dar si cerintele locale, Madalina Uceanu, unul dintre cei mai experimentati specialisti in HR de la noi, a pornit o serie de cursuri deschise sub umbrela “Recrutarea 2.0“. Timp de doua zile, participantii trec printr-un proces de integrare a instrumentelor de recrutare prin social media in strategia de recrutare si imbunatatire a abilitatilor de recrutare.
Am rolul de special guest in aceste intalniri si voi vorbi despre fenomenul social media in Romania, despre cum folosesc companiile de la noi platformele sociale. Vin de asemenea, cu studii de caz, provocari si oportunitati pentru recrutori.
Recrutarea 2.0 este un curs interactiv si plin de informatii utile.
Pana la urma pe ce data se mai tin? Pe portalhr sunt referinte la cele din iunie. 🙂
[…] Uceanu, unul dintre cei mai valoroși și mai experimentați specialiști HR din România și Cristian Manafu, un specialist incontestabil în tot ceea ce reprezintă rețelele sociale și eficientizarea […]
[…] Mădălina Uceanu a anunţat Recrutarea 2.0 – o serie de cursuri dedicate oamenilor de HR din companii. Detalii. […]