“We can definitely call 2011 the year of Social Media in Romania”, asa incepe cea de-a doua editie a Digital FactBook, ghidul realizat de Hyperactive.
E o lucrare utila pentru cei care vor sa isi faca o imagine de ansamblu a tendintelor momentului si sa aiba la indemana o serie de cifre. La capitolul Social Media, pe care l-am scanat un pic, mi-ar fi placut sa vad mai multe tendinte locale, chiar si o estimare a bugetului cheltuit de companii in retelele sociale, pe bloguri etc.
Stiu ca nu e o misiune usoara, poate chiar imposibila. Cred doar ca un asemenea demers, “oficializat” de o agentie si un grup mare de publicitate, poate aduce mai multa lumina in piata daca intra in profunzime cu analizele si tendintele pietei. Dincolo de “cifrele imposibile”, exista cercetari si studii de caz bune. Pot fi accesate usor si folosite.
Altfel, m-as fi bucurat sa vad macar un mic capitol despre bloguri. Totusi in 2011, au fost foarte multe proiecte de brand in blogosfera. Puteti descarca ghidul de aici.