M-am abonat la multe newslettere. Ca mai toata lumea. Era o vreme in care informatia specializata circula mai bine prin newsletter. Si desi a avea sau a citi un newsletter nu mai e ceva de actualitate, acest instrument online ramane probabil cel mai eficient in comunicarea cu o audienta bine definita. Dar ce facem cand prea multe newslettere ne inunda inbox-ul? Dam unsubscribe sau cream filtre pentru a redirectiona mesajele spre alte foldere sau chiar spre Trash.
Unroll.me e solutia cea mai simpla de a scapa de newsletterele nedorite. Am testat pe Gmail si a functionat. Eram abonat la peste 100 de newslettere. Am pastrat sub 40.
Nu prea înțeleg pe ce principiu funcționează. Când încerc să mă loghez cu contul de gmail îmi zice să activez opțiunile IMAP și după ce fac asta îmi dă o eroare că nu le am activate și că “Your current configuration isn’t supported by Unroll.me”
Aceeași problemă aici:) Nu-l pot folosi:(
La mine a mers foarte simplu! Si nu cred ca mi-am activat ceva…
“Dam unsubscribe sau cream filtre pentru a redirectiona mesajele spre alte foldere sau chiar spre Trash.”
Sigur, omul de comunicare dă unsubscribe sau crează filtre avansate și îi place să creadă că toată lumea face la fel.
Cred că foarte puține afaceri au drept public țintă oamenii de social media, deci soluția mult mai accesibilă pentru utilizatorul care n-are timp de pierdut testând tool-uri sau elaborând filtre, este să apese butonul “Mark As Spam”. Ai fi surprins să vezi ce repede învață Gmail :))
Andrei, imi scapa ceva aici… Cum sa dau Mark as Spam unui newsletter la care m-am abonat? Ti se pare normal?
Poate au napusitit oamenii pe ei si nu le mai merge jucaria. 🙂
Depinde din ce punct de vedere privești. Dacă ești genul de om/organizație care trimite newslettere, sigur că nu e normal.
Dacă nu te interesează și nu ești afiliat în niciun fel acelei firme, butonul “Spam” e la îndemână și rezolvă treaba definitiv. În definitiv, pentru utilizator e mai important timpul său decât problemele cu mailul pe care le-ar putea avea firma, nu?
[…] gasit pe blogul SocialMediaTraining un tool foarte util prin care poti scapa de newsletterele […]
Daca m-am abonat sau am beneficiat de un serviciu si apoi am primit un newsletter, mi se pare normal sa ma dezabonez, nu sa dau SPAM. Ar fi de o rautate maxima sa mark as spam.
Ma entuziasmasem, dar pe yahoo nu poate fi inca folosit: Unfortunately we only support Gmail / Google Apps users at this time. Enter your email address above and we will notify you when your email client becomes supported.
Eu as da feedback echipei. Serios. E un tool foarte bun si i-ar ajuta insight-urile voastre. La mine a fost totul OK, cum spuneam. Pe Gmail, fireste!