Pentru a sustiune parteneriatul cu scoala de fotbal a lui Gheorghe Hagi si lansarea platformei Next 11, Pepsi a realizat o aplicatie de Facebook prin care fanii fotbalului si ai brandului pot remixa un imn compus de Marius Moga.
Mecanism: Orice fan este invitat sa isi compuna propriul remix Next 11 adaugand sunete specifice fotbalului pe linia melodica de baza a imnului. Odata salvat remixul poate fi trimis prietenilor, care sunt invitati sa voteze remixul preferat.
Pe baza voturilor fanilor vom selecta primele 20 clasate, acestea urmand a fi atent ascultate de Marius Moga, care va decide castigatorul. Dincolo de faima castigata, autorul “Imnului oficial Next 11” va beneficia si de 6 zile de distractie in Ibiza pe celebra proprietate Ushuaia Resort (clubul Ushuaia votat no 1 in lume) si acces la Academia DJ-ilor.
Desfasurare: Proiectul se desfasoara in perioda 11 Mai -30 Iunie, iar excursia in Ibiza este organizata in perioada 26 Aug -31 Aug 2012. Castigatorul trebuie sa aiba varsta minima de 18 ani pentru a avea acces pe proprietatea Ushuaia.
Echipa Proiectului:
Imn Next 11
Interpret: DOC feat Whats Up
Compusa de: Marius Moga, Lukone & Doc
Produsa de Lukone & deMoga pentru Next 11
Concept si implementare Facebook:
Graffiti BBDO Romania:
Dragos Radulescu – Creative Director
Andreea Golban – Copywriter
George Popa – Art Director
Cristina Panaitescu – Art Director
Alecsandra Roman – Strategic Planner
Lavinia Florea – Account Director
Luiza Vrinceanu – Account Manager
Roxana Niculae – Account Executive
Xplain:
Stefanos Karagos – Social Media Strategist
George Sokianos – Head of Development Team
Roxana Adam – Social Media UX
Corina Iordache – Social Media Analyst
Luci Abrudan – Social Media Workflow
🙂 Unul dintre cele mai frumoase proiecte vazute! Imi place cum suna iar vizualul este super!