Poveste dintr-o pauza la Social Media Summit Brasov. Adrian are o firma de turism care vinde exclusiv online. Acum un an, un pensionar din Bucuresti a selectat o vacanta undeva in vestul tarii. A ales hotelul pentru ca avea aer conditionat. Asa scria pe site-ul lui agentiei. A condus multe ore pana la destinatie, unde a avut surpriza sa vada ca nu exista aparate de aer conditionat. A sunat la agentie.
Adrian a recunoscut greseala de pe site. Era o eroare usor de inteles, la un copy/paste, la o bifa facuta in graba, poti gresi. Pensionarul avea insa o problema. Mare. Ce a facut Adrian?
A luat un aparat de aer conditionat portabil si l-a instalat in camera clientului. Vazand efortul si intelegand situatia, hotelul nu a mai taxat agentia pentru serviciile furnizate.
Astfel de exemple si mai ales de initiative te diferentiaza in piata. Mai stiti si altele de acest gen?
Ma gandesc ca pentru a promova asemenea relatii cu clientii, ar fi bine sa fie dat si numele companiei / firmei respective. Eu as apela la ei, stiind ca au reactionat asa la problema unui client. Si sunt sigur ca nu sunt singurul.
Ce-ar fi facut daca vacanta era in celalalt capat al planetei? Intentia e buna, dar nu functioneaza tot timpul. Poate era mai simplu sa ii gaseasca alt hotel in zona cu aer conditionat. Vina pensionarului e ca s-a bazat exclusiv pe ce scria pe site.
Apropo, pot sa dau contraexemple: BMW nici macar nu recunosc ca au gresit.
@Cristian – merci pentru sfaturile pe care mi le-ai dat ieri. Sper sa primesc si prezentarea prin email asa cum ai promis.
@Dt – era o perioada de varf si absolut toate hotelurile din zona erau pline; s-a incercat mutarea chiar si la o pensiune, vila sau orice echivalent ca si clasificare dar care sa aiba aer conditionat insa nu s-a putut. A fost ultima solutie si omul a apreciat. Problema rezolvata. Si ghici ce? Hotelul are acum cel putin o camera cu aer conditionat 🙂 Daca exista vointa, se gasesc intotdeauna solutii.
@Adrian Deci a ta este firma? Sa stiu sa apelez si eu si sa dau mai departe drept firma de incredere!