Am fost printre primii sustinatori ai Pinterest in Romania. Unii chiar au zis – in gluma – ca sunt omul lor. Am fost entuziasmat de noutate si mai ales de posibilitatile pe care le au brandurile in spatiul foto & video. Doar ca adoptia serviciului la noi, in ciuda cresterii traficului pe site ce vine din Romania, nu este inca la un nivel care sa permita utilizarea sa in campaniile de marketing si comunicare.
Din experienta personala, vad acum Pinterest mai degraba ca un spatiu personal si mai putin ca unul social, de interactiune si sharing. Il vad mai mult ca un instrument de bookmarking.
Cand Pinterest va creste si in Romania, cand vom avea statistici relevante si mai ales cand vom simti cum creste interactiunea intre utilizatori, ne vom uita la serviciu ca la un canal de promovare si comunicare.
Se pare ca avem si la noi acum un pinterest romanesc. Am dat peste http://www.prind.ro . Interesanta ideea.
A fost lansat in varianta Beta, Pinterestul romanesc, http://www.pinzet.com , care pana la finele lunii martie va fi total customizat si va include si un modul de Chat-Messenger intre utilizatori, ceea ce va conduce la un mix intre facilitatiile oferite de Pinterest si Facebook.