Exista foarte multe asteptari de la bloguri si retelele sociale in campanii, dar pot sa pun pariu ca intre ele vezi mai rar obiective legate de cresterea naturala a pozitiei in rezultatele motoarelor de cautare, prin crearea de continut relevant (organic serach ranking). Ma uitam la graficul de mai sus si ma intrebam cati marketeri romani gandesc precum cei din US. Cati au o viziune pe termen lung si investesc acum pentru a culege rezultatele mai tarziu? (sursa)
Rabdarea este cheia succesului. Multi vor ca lucrurile sa se intample ieri. Multe lucruri nu depind numai de o persoana pentru a le duce la bun sfarsit, ci de mai multe.
Insa, sunt si oameni care stiu ca lucrurile frumoase si durabile se intampla in timp. putin, dar sunt:)
mda…marketerii or vrea ei dar din pacate nu mereu se face voia lor, ci a altora care vor sa vada rezultate in secunda doi:).
in alta ordine de idei, in companiile mai mici spre medii, campaniile pe bloguri au mai degraba obiectiv cresterea in rezultate Google (sau cel putin in experienta mea asa a fost)
Eu stiu cel putin unul care face treaba asa cum trebuie.
@Flo trebuie sa stii sa iti convingi clientii ca asta este ceea ce conteaza.