Facebook este din ce in ce mai prietenos cu oamenii de marketing. Le pune la dispozitie o multime de resurse, de la ghiduri si bune practici la studii de caz in care reteaua si-a dovedit eficienta. Cum ar fi urmatorul set de sfaturi pentru a realiza camapnii de Premium Ads eficiente.
Iata ce ne sfatuieste Facebook legat mesajele noastre pe Facebook si relatia lor cu Premium Ads:
1. Postati continut succint.
Asigurati-va ca mesajul de baza este clar si concis ca sa duca la implicare. Retineti faptul ca o reclama pe Facebook va prezenta primele 90 de caractere din post. Daca postul este mai lung, persoanele care il vad vor avea optiunea de a da click pentru a vedea mai multe detalii intr-un overlay pe aceeasi pagina.
2. Intariti mesajul cu o fotografie sau cu un videoclip
Reclamele cu mai multe tipuri de media sunt mai mari si atrag mai multa implicare decat reclamele simple doar cu text. De cate ori doriti sa impartasiti un mesaj pe Facebook, luati in considerare posibilitatea de a folosi imagini sau videoclipuri conexe pentru a evidentia mesajul.
3. Puneti intrebari
Pagina trebuie sa fie un loc de conversatie cu fanii. Cereti fanilor si clientilor idei si feedback. Creati posturi cu intrebari sau puneti intrebari in posturi. Dati-le un impuls transformandu-le in Premium Ads sau in Featured Stories pentru a atinge un numar mai mare de oameni si pentru a-i aduce in situatia de a vorbi cu si despre afacerea voastra.
4. Nu ratati momentul potrivit
Cresc sansele ca publicul dumeavoastra sa se implice daca vorbiti despre subiecte la care se gandesc deja, cum ar fi evenimente actuale, vacante sau stiri. De exemplu, Facebook a observat ca posturile care mentioneaza Ziua Independentei pe 4 iulie au generat in medie 90% mai multa implicare decat toate posturile publicate in acea zi.
5. Promovati posturile timp de cel putin o zi pentru a atinge un numar cat mai mare de oameni
Daca postati de mai multe ori pe zi pentru a va implica fanii in mod organic, asigurati-va ca va promovati cele mai imporatante posturi in mod individual astfel incat acestea vor avea o durata de viata suficient de lunga pentru a atinge un public mai larg.
Cea mai buna metoda de a crea interactiune intre utilizatori si reclamele voastre este aceea de a intelege despre ce le pasa. Trebuie sa vizitati Page Insights in mod regulat pentru a urmari care dintre posturi au avut succes la public si care au generat cea mai mare implicare, apoi postati si promovati acest gen de continut. (Sursa Foto)