Noua editie a “Top Social Brands” nu a venit cu surprize foarte mari. Vodafone pastreaza pozitia numarul 1, avand actiuni intense si variate in ultimul an si acoperind in prezent cele mai multe canale social media. Clasamentul realizat de revista Biz, ne arata ce reprezinta platformele sociale pentru companii si dinamica pe care acestea o au de la an la an.
• Consolidarea pozitiei unor jucatori cu traditie in social media – Vodafone, Petrom, BCR, Nokia, Avon
• Ascensiunea unor branduri cu campanii repetate in social media – Heineken, Orange, Danone, ING
• Intrarea pe locuri bune a unor branduri care au avut curaj sa parieze pe social media – Pepsi, Ford, KLM, Desperados, Bergenbier, Siemens
• Coborarea brandurilor care au mai redus din activitatile in social media (normala de altfel) – Timisoreana, Dacia, HTC, HP.
Concluzia mea finala este ca social media presupun o atentie continua si o interactiune cel putin periodica daca nu constanta cu audienta lor.
[…] uitat in Top Social Brands si am vazut ca, in 2011, campaniile legate de Facebook si bloguri au primat intre activitatile […]
[…] Sursa articol […]