Skype a platit 12M USD pentru noua lor campanie de marketing lansata de curand in UK si SUA. Ideea de baza a campaniei este de a re-aduce umanitatea relatiilor din social media. Dar controversa a fost cauzata de cele cateva sloganuri tintite catre Facebook si Twitter.
Denumita E timpul pentru Skype, campania se ia de colegii sai intr-un fel prea putin subtil:
Cu toate acestea, Skype foloseste ambele canale de comunicare susnumite pentru a-si promova campania.
Celelalte sloganuri ale campaniei:
– When did LOL replace the sound of laughter?
– When did it become okay to text mum happy birthday?
– Humans were made to look, listen and feel.
– Your one-way ticket back to humanity.
– No delays on human conversation.
Ce parere aveti: Skype a platit 12 milioane pentru o imbranceala de curtea scolii? Sau credeti ca experienta oferita de Skype este intr-adevar mai umana si sloganurile folosite sunt indreptatite?
Sursa: mashable.com
Andreea Popa este traducator si blogger free lance. Din aprilie 2012, este si guest blogger pe SocialMediaTraining.ro.
[…] here and here for my two contributions so far and stay tuned for […]
frumos dar mi`ar fi placut sa existe un plugin de lightbox sa pot sa vad si eu ce scrie pe bannerele alea. nu sa ma duc pe mashable.
Mersi o zi buna.
Mda my bad nici mashable nu au. dar asta nu va scuza sa dau 3 click`uri sa vad poza large. tnx. you can delete this.
3 clickuri nu vrei sa dai dar ai timp sa scrii feedback negativ. 🙂
[…] Noua campanie Skype naste controverse […]