Dupa un schimb de e-mail-uri cu Bogdana a iesit, zic eu, o idee interesanta. Vorbim mult despre retele sociale, bloguri, aplicatii pentru smartphones, insa mai putin despre utilitatea lor efectiva pentru companii. Sau cel putin asa am simtit eu in ultima vreme. Ne plac cifrele, achizitiile, dar cred ca ar fi mai interesante informatiile ce vin din experienta unor practicieni si din companii.
Asa s-a nascut seria “La ce sa folosim Facebook, Google, Twitter etc“, care a debutat cu un post foarte lung si foarte interesant pe blogul Bogdanei. Va invit sa il cititi si mai ales sa il comentati la ea pe blog.
Voi continua sa lansez aceeasi “provocare” si altor oameni din online.
Hello. Venind vorba de Twitter, ai putea sa ne share-uiesti ce procent din vizitatorii blogului tau au venit de-acolo in ultimele 2 luni? 🙂 10x
depinde de “strategia” fiecaruia. Unii folosesc retelele de socializare doar pt spam si atat. Sunt satul de zecile de invitatii la tot felul de event-uri pe FB, care nu-s eventuri deloc, sunt doar chestii menite sa-si promoveze X o pagina sau un produs… Nu asa creezi o relatie cu potentialii clienti