Dupa un an si jumatate de la venirea in agentie, Monica Jitariuc devine partener in The Practice, cu 5%. A pornit de la un job de Online Practice Director si a pus pe picioare un departament de social media, cu patru oameni acum, ce gestioneaza un portofoliu de peste 10 clienti. Si cireasa de pe tort: “Business-ul de social media al The Practice se ridica astazi la peste 20% din veniturile agentiei”, spune comunicatul care a adus vestea.
The Practice nu e singura agentie de PR care a pariat consistent pe social media. Ma astept sa vad asemenea numiri si prin alte parti in acest an. Merita insa urmarit efectul implicarii companiilor de comunicare in acest domeniu care , desi are ceva vechime, e inca la inceput (rau de tot). Vor schimba agentiile ceva in social media? Care va fi influenta lor? Si mai ales contributia…
Se pare ca se apropie momentul in care entuziasmul fata de social media nu va mai conta. Sunt deja din ce in ce mai multi oameni care fac cariera in domeniu si din ce in ce mai putini cei care il comenteaza. Voi ce credeti?
Ai dreptate. Cred ca nici nu mai avem timp sa scriem (sau sa gandim) despre ce gasim in social media. Let’s all share, vorba poetului!
Felicitari Monicai!
Felicitari Monica.
Multumesc frumos!
[…] recomand sa cititi de la M. Sescu – ce medii sociale folosim pentru promovare, Manafu – PR + Social Media = Love, de la Bogdana Butnar – La ce folosim Facebook, Google, Twitter etc. (resursele prezentate […]