Dupa aproape sase ani de antreprenoriat in organizarea de evenimente pentru companii, dupa un numar foooooarte lung de conferinte, seminarii, workshop-uri, training-uri, gale, premii si intalniri de networking, mi-am zis ca ar fi o idee buna sa impartasesc din experienta mea si a altora (evenimente de afara, vorbitori invitati si carti citite).
Una din cartile citite de mine a fost Confessions of a Public Speaker (English and English Edition), scrisa de Scott Berkun.
Autorul spune ceva de bun simt ce multi vorbitori la evenimente uita: audienta e atenta la tine pentru cateva motive importante pentru ei. Asa ca atunci cand iti pregatesti si mai ales iti expui prezentarea, tine in minte ca oamenii au venit sa te vada pentru ca:
1. Vor sa invete ceva
2. Vor un moment de inspiratie
3. Spera sa fie distrati
4. Au o nevoie pe care cred ca o poti rezolva tu
5. Doresc sa intalneasca alti oameni interesati de subiect
6. Vor experiente pozitive pe care sa le impartaseasca apoi altora.
7. Sunt trimisi acolo de sefii lor.
8. Nu au mai iesit de multa vreme “din casa”.
Ideal ar fi sa le tintesti pe primele sase. De fapt, ele fac un bun checklist pentru pregatirea prezentarii.
Utilizatorii de Kindle pot cumpara versiunea electornica de aici: Confessions of a Public Speaker