MANAFU*

Abonamente Evensys

Cum arata viitorul comertului online

Ma uit de multe ori pe Pinterest si pentru a descoperi lucruri noi. Am un wishlist si am inceput deja sa cumpar cate ceva. Si am vazut ca imi doresc multe din lucrurile vazute. Problema e ca de multe ori nu identific brand-ul, producatorul, vanzatorul etc., iar eu imi doresc produsul in acel moment. Ssense, un brand de haine canadian, a venit cu o idee care deschide o noua oportunitate in e-commerce: cumpara ceea ce vezi.

Ssense a creat un clip muzical in care apar o serie de artisti imbracati in hainele sale. Iti place ceva din ceea ce vezi? Click in clip si il poti cumpara. Muzica se opreste si tu vezi gama de produse din secventa aleasa. Vedeti si voi!

Nu peste mult timp, comertul mobil va prinde in randul consumatorului. Cumparaturile de impuls vor fi o practica pe scara larga. Vezi, scoti telefonul si cumperi dintr-un click, dintr-un QR code, dintr-un link. Ne vom dori deci si mai mult sa avem ceea ce vedem.

6 comentarii

  1. Cornel says:

    Ssense sunt doar simpli clienti ai unei platforme de online video commerce.
    iar aceste platforme sunt noi de vreo 4-5 ani

  2. ssense au venit cu ideea videoclipului. sunt convins ca pot aparea tot felul de idei legate de aceasta platforma.

    cred ca platforma conteaza pana la un anumit punct. de acolo succesul tine de creativitate.

    sunt multe platforme pe piata de ceva ani, insa mereu e nevoie de implementari diverse pana “decoleaza” in mainstream.

    daca mai ai exemple, do share!

  3. Spiep says:

    Sunt în stare de șoc. Este minunat!
    Ma gândesc doar la tricourile lui Guess Who… ce industrie!

  4. Cornel says:

    Mai degraba Ssense au avut curajul sa incerce piste noi de monetizare folosind serviciile unei platforme. Ceea ce este oricum de laudat. Printre primii s-a numarat si zappos care au intrat prin overlay.tv

    din platformele care imi vin acum in minte:
    conciseclick
    videoclix
    liveclicker
    overlay.tv
    hyperspots
    brainient. cred ca-i stii 🙂 special i-am pus ultimii pentru ca ei pot face cat fac ceilalti impreuna.

  5. Seamănă foarte mult cu tehnologia pe care Emi Gal o dezvoltă cu Brainient – tehnologie pentru creatorii/distribuitorii/publisher-ii de materiale video.
    Vezi BrainAds http://www.brainient.com/products/brainads

  6. conteaza curajul, conteaza cine face primul pas. sa ne gandim la kinect. deja au inceput tot felul de implementari dincolo de xbox. cineva o sa faca intr-o zi un pas mare si se va simti, se va vedea si probabil alte idei vor decola. sa ne gandim la ce a facut Apple cu Siri. e deci nevoie de ceva mai mult decat o platforma, nu?

Comentează