M-am intors de la High Impact Friends cu foarte multe idei si mai ales cu experientele altor oameni din online si comunicare. Am petrecut la Amsterdam trei zile intr-un grup de bloggeri si reprezentati din cateva companii, cu care am discutat si dezbatut pe temele actuale si uneori recurente ale social media in Romania.
A fost ca un brainstorming, desi nu a fost gandit astfel. Problemele si nedumeririle au fost puse pe masa si disecate in grup. Si au iesit multe solutii.
Revista Biz, organizatorul acestui eveniment, va publica in urmatorul numar o parte din concluziile acestei intalniri. Astept sa vad materialul, caci e greu de povestit experienta unui astfel de grup.
Va recomand sa participati la o asemenea actiune. Pentru o companie este o cale de a primi raspunsuri la multe din intrebarile avute, pentru un blogger e o ocazie de a vedea cum gandesc companiile prezenta lor in social media.
Au mai scris post-eveniment Adrian Ciubotaru, Cristi Sutu si echipa Biz.
High Impact Friends a fost un eveniment organizat cu sprijinul KLM, BCR, Premium Communication, Ecorom, Staropramen si Pepsi.
Mersi de pont. Sigur voi urmari aparitia noului numar BIZ. V-am urmarit pe twitter si chiar sunt curios de solutiile aparute.
Apropo de recomandarea de participare, stii cand se mai intampla ceva asemanator? 😀