Victor Kapra are o serie lunga de prezentari despre cum sa comunici eficient cu bloggerii, ce informatii sa folosesti, cum sa iti “formatezi” mesajele si cum sa personalizezi comunicarea. Si are o serie lunga de exemple de “ASA NU”. Foarte utile.
Ma gandeam, in contextul acestor prezentari si a feedback-ului negativ trimis cel mai adesea la adresa comunicatorilor, sa scoatem in fata si acele exemple de “ASA DA”.
Va invit de aceea la un post colaborativ cu exemple concrete. Si incep eu cu doua, venind cu invitatia de a completa cu alte exemple in comentarii.
Matache Macelaru – Recent mai multi bloggeri au primit scrisori personalizate de la acest brand si, in plus, au fost delectati cu un moment artistic preparat pe gustul blogurilor lor. O marturie elocventa a efectului comunicarii vedeti pe blogul Simonei Tache.
Adrenaline powered by Mountain Dew – Si o experienta personala de astazi, aratata in imaginea de mai sus. Mountain Dew mi-a urmarit activitatea pe Twitter si mi-a trimis un mesaj personalizat legat – cred – de lansarea Adrenaline in Romania.
Cei de la Adrenaline chiar fac treaba buna, am vazut ca s-au activat pe toate mediile: BTL cu sticker-ele 3D de la Unirii si Victoriei, pe care le-au conectat cu un concurs pe pagina lor de Facebook – Adrenaline Romania, TV, acum vad ca au inceput si cu mai multi bloggeri. 🙂 Chiar ca merita un ASA DA! 🙂