Popularitatea de care se bucura acum Pinterest in US nu a ramas remarcata pe plan local. Dupa ce Vodafone si-a lansat contul oficial pentru Romania, agentia Spada si producatorul de bijuterii Coriolan au derulat la inceputul lunii martie prima campanie de promovare pe aceasta platforma.
Andrei Rosca, general manager, Spada, explica mecanismul campaniei pe blog:
“Am ales 5 oameni activi in social media (cu blog, activi pe Facebook si, mai nou, prezenti pe Pinterest) si i-am rugat sa aleaga de pe site-ul Coriolan 10 bijuterii care li se par lor speciale, un fel de top al celor mai frumoase bijuterii de pe Coriolan, din punctul lor de vedere. Apoi, singura cerinta “impusa” a fost sa creeze pe conturile lor de Pinterest un Board nou, si sa faca Pin acestor bijuterii in Board-ul nou creat. In rest, fiecare a avut libertatea de a-si denumi Board-ul cum a vrut si de a pune pozelor ce descriere a vrut. Bineinteles ca atat descrierile cat si numele alese spun foarte multe despre fiecare dintre cele 5 fete, le reprezinta intr-o anumita masura, le poarta marca”.
Detalii privind rezultatele obtinute si concluziile campaniei sunt disponibile pe blogul Spada.