Domino’s Pizza Australia lanseaza o noua campanie pe Facebook numita “The Social Pizza“, prin care doreste sa creeze cu ajutorul fanilor un sortiment ce va fi inclus in meniul obisnuit. Mecanismul e relativ simplu: fanii vor vota tipul blatului, sosul si celelalte ingrediente. Iar cine ii va gasi cel mai inspirat nume va castiga 1.000 de dolari.
Dupa “goana pentru like-uri” este posibil sa vedem un nou trend: implicarea fanilor in dezvoltarea produsului. Acest crowdsourcing nu este o tactica noua de interactiune cu publicul, insa marcheaza o dorinta mai mare din partea unor companii de a se apropia de clienti. Este si o dovada ca azi consumatorul are o influenta din ce in ce mai mare.
Cred ca asta e campania standard pentru pizzerii, si provocarea aici e sa o faci mai bine decat concurenta. 🙂 Au facut-o si Pizza Express in UK anul trecut o campanie similara si inca au in meniu pizza castigatoare. Am gustat-o si e excelenta, a devenit una din preferatele mele, am si poze cu ea :))