GolinHarris Romania a anuntat astazi schimbarea structurii organizationale dupa modelul g4, dezvoltat anul trecut de reteaua din care face parte. Matricea de organizare a fost deja implementata in birourile din SUA, Marea Britanie, Suedia si acum in Romania, cu doar cateva saptamani inaintea lansarii oficiale din China.
In modelul g4 rolurile echipelor se configureaza altfel decat intr-o agentie traditionala, bazata pe echipe de generalisti si segmentare ierarhica in functie de vechime. g4 este construit in jurul a 4 comunitati de specialisti si se bazeaza pe aptitudini si performanta. Structura combina asadar intr-o singura entitate 4 arii de expertiza:
- Strategii sunt analistii care inteleg evenimentele si fortele ce au impact asupra viitorului si afacerii clientului. Strategii sunt cei care descopera acele informatii cheie ce inspira campanii originale si de succes.
- Creatorii sunt ganditorii indrazneti, care au acest talent de a genera intotdeauna alte si alte idei inovatoare, care fac diferenta. Ei sunt povestitori desavarsiti, care modeleaza si creeaza continut pentru a aduce ideile la viata.
- Conectorii sunt experti in relationare, care conecteaza diversele tipuri de audiente, din ce în ce mai fragmentate, mai specializate. O comunitate unita indiferent de regiunea de pe glob unde se gasesc, ei sunt acei specialisti care stiu sa combine in mod eficient canalele media sociale cu cele traditionale.
- Catalistii sunt adevarati agenti ai schimbarii, care dirijeaza implementarea integrata, holistica a campaniilor. Ei coordoneaza toate microdisciplinele, interactioneaza cu celelalte 3 comunitati de specialisti si descopera oportunitati pentru a-i plasa pe clienti mereu cu un pas inainte.
Infiintata în 2006 sub numele Lowe PR, GolinHarris Bucuresti este afiliata din 2011 la GolinHarris Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrala si de Est al companiei americane care detine in total 38 de birouri in America, Asia Pacific, Europa si Orientul Mijlociu.
interesant mod de organizare
Ce-mi place g4! Merita sa-ti faci un business in creatie numai pentru a avea structura asta!