Va invit sa faceti urmatorul experiment. Parcurgeti intai aceasta lista de titluri. Gata? Pe la jumatate sau chiar la final, raspundeti la intrebarea: Ati citit fiecare titlu integral? As vrea sa aflu si parerea voastra, caci teoria mea personala e ca, intr-o astfel de insiruire, ochiul scaneaza mai degraba, iar noi ne oprim cu lectura pe la jumatatea fiecarui titlu. Si apoi trecem la urmatorul.
Teoria mea spune, de altfel, ca ar trebui sa fi interesant inca din primele cuvinte ale titlului pentru a avea un call-to-action (in cazul acesta, un click pe link-uri).
Cercetatori mai seriosi ar pune acest efect pe seama implicarii mele active in social media. Altfel spus, durata atentiei mele e foarte scazuta din cauza utilizarii intense a instrumentelor sociale. Un alt efect ar fi ca uitam mult mai repede numele celor din jur, abilitatea de a ne concentra e din ce in ce mai scazuta, iar unii isi uita chiar si ziua de nastere.
Am luat aceste idei din urmatorul infographic.
Da, la fel scanez si eu pe Google Reader. Dar nu cred ca Social Media este de vina, ci Internetul si viteza de propagare a stirilor pe Internet. Aici includem si site-urile de stiri, ziarele online, blogurile, social media.
“Call to action”-ul este expresia este folosita pentru a grabi sau a convinge utilizatorul sa intreprinda o actiune, si nu actiunea in sine(CLICK-ul din exemplul tau)…
corect! uite ce se intampla daca mi-au luat mintile social media. 🙂
[…] sursă 1, sursă poză […]