De parca as fi descoperit eu apa calda! Nu doar ca e ceva la “mintea cocosului”, acum insa avem si un studiu care sa sustina aceasta realitate. Un grup de cercetatori de la Carnegie Mellon University au descoperit ca doar 1/3 dintre tweet-uri sunt interesante pentru utilizatori. Mai mult, 1/4 sunt total neinteresante. Restul sunt caldute.
Aceiasi cercetatori au gasit si o cura pentru mesajele anoste. Cateva sfaturi ar fi: Fii scurt si clar. Daca dai un link, pune si o parere personala alaturi. Nu intereseaza pe nimeni ce ai manca. Iar daca te plangi pe Twitter, o faci pe propriul tau risc. Si nu veni cu stiri vechi (mai vechi de 6 ore, as zice eu), cum ar fi cea cu IPO-ul Facebook!
Comentati?
Complet de acord cu studiul. As adauga si ping-pong-ul de replici intre 2 sau mai multi utilizatori care nu vor sa foloseasca alte canale pentru conversatiile private. Din acest motiv am inceput sa-mi periez cu atentie lista de following. Ma tem ca nu mai avem timp sa separam mental lucrurile relevante de cele nerelevante, asa ca less is more in acest caz.
Eu mi-am tot schimbat lista persoanelor pe care le urmaresc pe twitter in incercarea de a gasi continut relevant. Proportia ramane aceeasi: cel mult 25% din tweet-uri sunt interesante. Cred ca o sa renunt de tot la serviciu, pierd vremea citind numai ca e frig afara, ca traficul e groaznic, ca seth godin a scris ceva bestial… Plus linkuri catre bloguri (ca si cum nu ar exista RSS).
Interesting? Not so much.
Mai bine mai putine dar interesante, altfel umpli ”pagini” fara rost si altii isi pierd intersul fata de tine.
nu toate studiile sunt interesante, utile sau relevante
Eu ma gandesc ca nu trebuie sa share-uiesti numai stiri aparute recent. Daca abia am descoperit o carte aparuta acum 1 an, as vrea sa le povestesc si celorlalti despre ea, poate o mai gaseste cineva interesanta.
Apropo, ai auzit de IPO-ul Facebook? 🙂
Interesante statistici, Twitter-ul nu e un instrument la fel de puternic ca Facebook-ul, dar in combinatie cele doua dau rezultate bune.