Pentru Digital Marketing Report, publicatia oferita participantilor la Digital Marketing Forum 2012 si comunitatii de marketing de la noi, am intervievat 20 dintre cei mai cunoscuti oameni din domeniu. Am vrut sa vad care este stadiul pietei in acest moment si mai ales la ce trebuie sa ne asteptam in 2012. Cititi interviurile integrale aici.
Iata ce idei am extras eu din primele interviuri publicate pe site-ul evenimentului:
- YouTube va avea o crestere considerabila in evolutia social media din Romania. (Nedelea)
- Am inceput sa vorbim despre proiecte integrate ATL-Online-BTL-PR (Visa)
- Am remarcat cel putin o campanie pornita din online si extinsa pe mai multe medii, inclusiv (sau mai ales) ATL (Alexandrescu)
- Social media are cea mai mare crestere si in atentia si in bugetele clientilor dar din perspectiva mea suntem intr-o acumulare de interes care inca nu livreaza. (Patrascu)
- Publicitatea online trebuie sa invete sa nu mai fie publicitate, ci sa fie comunicare (Stanca)
- Cand ai un Facebook care tine captivi cateva ore pe zi 1 din 2 utilizatori romani de Internet nu poti sa ignori social media aproape in orice industrie ai fi. (Ionescu)
- Jucatorii locali sa dezvolte instrumente cu ajutorul carora sa faca fata mai bine celor internationali, care au tot castigat in ultimii ani cota de piata. (Seceleanu)
- Traim o explozie a utilizarii internetului mobil, insa aceasta crestere nu este general acceptata / observata. (Dragan)
Digital Marketing Forum are loc pe 22 si 23 februarie la Bucuresti.
Ca si termen de comparatie, piata ruseasca de publicitate internet http://blog.quintura.com/2012/02/21/russian-internet-advertising-market-up-56-to-1-4-billion-in-2011/?utm_source=sel&utm_medium=scap&utm_campaign=web