Cu The Institute si The Industry in fata, am ajunsa sa imi pun intrebarea din titlu. Sunt doua publicatii specializate pe media si marketing si fac parte dintr-o specie destul de “populata” in urma cu 5 ani. Atunci cred ca se intreceau pe piata vreo 5 – 6 titluri de profil. S-au stins aproape toate pe rand.
Ma uitam la cele doua publicatii si incercam sa imi dau seama daca in 2011 s-a lansat vreo licenta internationala sau cineva a avut curajul sa lanseze o revista noua, ceva notabil, fireste. Asa am ajuns sa ma intreb daca ar merge si o publicatie despre Internet. Voi ce credeti?
(Acest post a fost scris altfel initial, insa dintr-un motiv necunoscut l-am pierdut sau am suprascris eu un alt post. Am refacut articolul intr-o forma mai scurta. Nedumeririle mele raman insa aceleasi.)
Daca va sti sa faca diferenta dintre on-line si offline cu siguranta va merge.
Ce parere ai despre THE Institute?
Pretul mi s-a parut putin cam mare (50 RON) in conditiile in care nu am auzit prea multe pareri despre revista.
Mie imi place foarte mult The Institute, imi aminteste cumva de Omagiu.
Ultimul numar pare cel mai consistent. Recunosc ca nu am citit inca din el. The Industry e usor de citit, ceea ce e super OK, pe fuga in car emereu sunt.
Da, pretul e un pic cam mare, probabil cel mai mare pentru o publicatie romaneasca. Dar cum sunt romani care dau 45 – 50 lei pentru Wired, cred ca se vor gasi si pentru The Institute. Sa vedem…
The Industry mi s-a parut si mie super ok, de asta intreb acum si de The Institute.
Pentru The Industry as plati in momentul asta, dar pentru o revista de care nu am auzit mare lucru…se schimba lucrurile. Poate ajung sa o rasfoiesc cand ajung la Carturesti sau Madame Pogany ca sa-mi fac o idee.
Sunt interesante ambele, la pret inca e cam sus pus, dar trebuie si brandingul sa dea din coate cum poate !!
In 2011, MSG a adus in Romania licenta BBC Science Focus, pe care la scurt timp a lansat-o si pe piata din Ungaria – o premiera pt sistemul de licentiere BBC. Iar acum anunta ca vor mai lansa si anul acesta.
http://www.a1.ro/tv/tv/msg-romania-lanseaza-noi-titluri-bbc-in-ungaria-pasul-urmator-croatia-186982.html
Pentru internet a existat o tentativă, au fost câteva numere scoase acum vreo opt-zece ani, dacă mai ţin bine minte. Nu-i mai ţin minte exact numele de copertă, dar atunci m-am bucurat când am văzut-o.
Nu cred că ar avea cine ştie ce succes acum aşa ceva. Lumea s-a mai deşteptat, mulţi au învăţat destul de bine să găsească informaţia necesară în “haosul” şi “zgomotul” netului.
Referitor la “The Industry”, nefiind străin de domeniu apreciez că multe articole ar fi trebuit să poarte un “P” cât mai mare.
E prima data cand aud de revistele astea.