MANAFU*

Abonamente Evensys

Vodafone pariaza pe Internet

“Cateodata, un lider de piata trebuie sa isi asume si rolul de challenger si sa isi asume un risc”, asa traduc eu speech-ul lui Richard Ihuel, Director, Brand and Customer Experience, din deschiderea evenimentului Vodafone de astazi.

Operatorul face probabil cea mai indrazneata miscare vazuta pana acum in randul companiilor mari: duce o campanie de TV in online. Practic, noul episod al campaniei B2B “Ai idei, avem solutii” se va desfasura exclusiv pe Internet, prin intermediul unui joc interactiv, Manager SRL, disponibil incepand de astazi pe www.managersrl.ro.

Actorii din seria de reclame “SRL” au devenit personaje in joc si vor interactiona cu utilizatorii. Scenariul jocului este urmatorul: “Sere, interpretat de Vlad Ivanov, pleaca intr-o vacanta de iarna si cere utilizatorilor de Internet ajutorul pentru a conduce echipa SRL. Misiunea jucatorilor este de a semna un contract important cu clienti asiatici. Ei trebuie sa ia decizi importante, precum facea Sere, pentru a gasi cele mai bune solutii pentru provocarile echipei.

Cred ca iti trebuie ceva curaj sa renunti la o campanie TV si sa muti intreaga campanie in mediul online. Astept rezultatele. Mai multe detalii aici.

6 comentarii

  1. Poate asta e șansa producțiilor video online – să se lanseze un produs susținut de banii unei companii mari.

  2. cti97 says:

    ar fi fost si mai cool daca ar fi mers si pe mobile … u know, because vodafone is in the mobile business ..

  3. Oricum, viitorul apartine mediului online. TV-ul a cam pierdut meciul.

  4. Vodafone Power To You!

  5. Daniel says:

    Amuzant….„Cateodata, un lider de piata trebuie sa isi asume si rolul de challenger si sa isi asume un risc”, propozitia asta ar fi avut sens daca era spusa de cineva de la Orange, care este liderul de piata. Chiar nu s-a prins nimeni ca VDF este chiar challenger-ul :))

  6. Daniel, desi esti anonim si in mod normal nu as lasa comentariul tau, iti raspund totusi.

    Pe sectorul B2B, se pare ca Vodafone e lider, cel putin asa a declarat un om din top management la conferinta.

    Apoi, ar fi interesant sa facem o distinctie intre “liderul pietei” si “lider de piata / al pietei”, pentru ca pe pietele in care companiile concureaza pe mai multe planuri, diferenta nu e data doar de o cifra. Atat P&G, cat si Unilever sunt lideri ai pietei de FMCG.

    Vodafone nu a fost niciodata challenger. Sa nu uitam ca in 1997, s-au lansat in acelasi timp aproape cei doi mari operatori si de atunci cot la cot au crescut cam in acelasi ritm. Challenger e cineva care apare nou intr-o piata, nu unul dintre cei care au creat piata.

    Incearca sa te gandesti putin la ce am zis aici. Makes sense?

Comentează