MANAFU*

Abonamente Evensys

Twitter pregateste lansarea paginilor de brand

De cateva ore, cred, presa online americana vorbeste de relansarea Twitter, ce va include si anuntarea paginilor de brand, cumva pe modelul deja consacrat de Facebook. Conform Advertising Age, pentru inceput, 21 de companii vor beneficia de pagini speciale: American Express, Best Buy, Bing, Chevrolet, Coca-Cola, Dell , Disney, General Electric, Hewlett-Packard, Intel, JetBlue, Kia, McDonald’s, Nike , PepsiCo, Staples, Verizon Communications Wireless, NYSE Euronext, Heineken, Subway si Paramount Pictures.

Tot pe AdAge am vazut imaginea cu pagina Disney, insa momentan tot vechiul design este afisat. Twitter are mari sanse sa prinda si mai mult, inclusiv in Romania, daca reuseste sa se pozitioneze intre retele sociale, asa cum a reusit pana acum Google Plus.

8 comentarii

  1. Twitter vine mult prea tarziu cu aceasta optiune. Deja Facebook si Google plus ofera asa ceva si sunt sigur ca Google plus va “fura” mai mult din cota Twitter decat din cea a Facebook-ului.

  2. Era si timpul ca Twitter sa iasa oarecum din inertie. Ramane de vazut cat va reusi sa recupereze.

  3. Tudor says:

    Cu sau fara pagini de brand, daca nu-si actualizeaza atitudinea fata de ce a devenit social media va pierde teren cu fiecare rasarit de soare.

  4. Tudor: pe de altă parte, Twitter a avut succes datorită simplității serviciului. Cred că este o greșeală să se diversifice prea mult și să se lupte direct cu Facebook și Google Plus… Tocmai simplitatea și ușurința folosirii Twitter-ului l-a făcut atât de popular, ar trebui să se delimiteze clar de Rețelele Sociale și să fie în continuare o sursă de Short Communication / News / Links.

  5. Rodica says:

    Cand vine vorba de online pentru companii, cam peste tot se vorbeste despre “personalizarea” acestei comunicari: e mai prietenos sa vorbesti/ sa asculti/ sa urmaresti o persoana, decat o companie. Twitter era perfect pentru asta, acesta era avantajul lui competitiv, daca vreti, fata de Google+ si Facebook. Pana acum, Twitter era instrumentul care de-corporatiza corporatiile.
    Sincer, nu stiu ce por aduce nou paginile de Twitter pentru companii.

  6. CristinaC says:

    Subscriu!

  7. Abia in primele luni din 2012 o sa lanseze optiunea asta si pentru restu lumii cica 🙁 Abia astept!!!

  8. Adrian says:

    Ceea ce vor sa faca cei de la Twitter este foarte bine mai ales ca in paralel cu Facebook este o solutie exceptionala pentru promovarea unui brand pe social media.

Comentează