MANAFU*

Abonamente Evensys

Ce fac mamele noastre pe Facebook

La Social Networks Strategy, Alina Floroi de la ShortCUT Research, a prezentat o parte dintr-un studiu dedicat femeilor de peste 45 de ani, care sunt active pe Facebook. In Romania, ele reprezinta o comunitate de 130.000 de persoane.

Prezentarea de mai sus va o fera o idee buna asupra comportamentului lor pe Facebook, dar, mai ales, asa cum spuneam si la conferinta, este un model si pentru alte segmente pe care companiile ar trebui sa le investigheze. Astfel de informatii nu pot decat sa ofere un bun punct de pornire in comunicarea cu segmentul dorit.

4 comentarii

  1. Flo says:

    ciudat, in prezentarea pe care am luat-o de pe site-ul shortCUT si care a fost si la Social Networks erau 234 500 de mame….

  2. Madalin says:

    Foarte tare prezentarea:)

  3. Alina Floroi says:

    Salut, Flo!
    De fapt Facebook-ul ne da cifra 130 de mii daca dam “exact age matching” la sectiunea targetare. Cifra de 230 de mii se refera la persoanele care sunt in jurul varstei sau in jurul segmentului si ar putea fi relevante pentru advertiseri.

  4. […] Si cum shortCUT research a facut recent un studiu despre vinuri, m-am gandit sa ii cer Alinei Floroi un guest post despre Vinosfera. Despre Alina am mai scris cu ocazia studiului Mame pe Facebook. […]

Comentează