Vorbeam cu Cristina Bazavan la Online PR Boot Camp de volumul mare de informatii, noutati si evenimente la care suntem expusi ca bloggeri. Si din vorba in vorba, am ajuns la discutia despre campaniile pe blog. Asa am aflat ca la fiecare material dintr-o campanie, Cristina scrie alte 4 posturi personale, pentru a pastra o valoare constanta in continutul oferit cititorilor. Eu i-am marturisit ca incerc sa pastrez ratia 1/4, iar in cazuri extreme, cand sunt foarte ocupat, 1/3.
Regulile acestea ne ajuta pe amandoi sa alegem si campaniile, si evenimentele, si noutatile pe care le punem pe bloguri. Regulile acestea arata cat muncim si cat timp alocam pe blog. Regulile acestea si altele fac diferenta in blogging.
FOTO: “BLOGGER” VIA SHUTTERSTOCK
E ok atata tim p cat nu scade calitatea, dar daca cuantificarea se face pe numar, nu e.g. feedback de la utilizatori, e mai sketchy.
La mine, ca-s mai noua in ‘business’ rata e undeva la 1/100. Chiar daca se aglomereaza advertorialele, ceea ce chiar imi doresc, nu vreau sa scad sub un 1/10. As posta in plus articole ‘personale’ doar pentru a nu-mi bate joc de cititori. Am scos deja din lista bloguri care nu scriu decat advertoriale, pentru ca este deja obositor sa cauti un articol decent. Iar timpul e chiar o resursa limitata si foarte scumpa 😉
În spatele tuturor lucrurilor bine făcute există o disciplină, un algoritm. Cele şi mai bune nici nu te lasă să-ţi dai seama 🙂