Sunt atent cam la tot ce se intampla in social media, desi pe piata locala inca nu se implementeaza, de fapt, inca nu imagineaza tot felul de programe si strategii pentru companii. Dar nu ma plang. Sunt de parere ca piata locala de social media este destul de avansata si poate fi pusa alaturi de cele din tarile cu un mediu online mult mai puternic.
Desi nu visez la cai verzi, deocamdata, in social media, mi-ar placea sa vad si pe plan local o integrare cu solutiile CRM (Customer Relationship Management). Cumva eu acolo vad viitorul social media. Cand se vor linisti apele din jurul vanzarilor prin social media, companiile vor constientiza beneficiile domeniului in zona gestionarii bazei de clienti, foarte importanta de altfel in generarea de vanzari.
Mi-a placut exemplul dat de prietenul Victor Kapra aflat zilele acestea la Oracle Open World. Buzzient a integrat solutiile CRM ale Oracle pentru a permite, printre altele, conversatia client-companie pe retelele sociale si rezolvarea rapida a reclamatiilor pe baza unor proceduri automate. Cum spuneam, acesta e viitorul social media!