Dupa feedback-ul primit la editia pilot a Online PR Boot Camp, am imbunatatit agenda cursului de doua zile dedicat comunicarii si promovarii in social media, pe care il organizez pe 3 si 4 noiembrie. Am avut nevoie de o prima incercare pentru a vedea care sunt asteptarile concrete pe care oamenii din companii le au fata de un astfel de training.
Ce mi-am propus cu Online PR Boot Camp?
In cei trei ani de campanii, programe, consultanta, training si tot felul de colaborari in social media, am avut ocazia de a acumula multe informatii si mai ales know-how. Cum Relatiile Publice incep sa integreze din ce in ce mai mult social media si cum in afara blogurilor si cartilor de specialitate nu exista surse de informare si mai ales de invatare, am gandit acest curs intensiv de doua zile.
Training-ul aduce in mod echilibrat know-how aplicat pe studii de caz relevante, un manual cu tot ce trebuie sa asimileze un om de PR si aplicatii practice pentru testarea informatiilor primite.
La finalul celor doua zile, participantii vor putea desfasura toate activitatile care sunt in acest moment relevante pe piata locala.
Ce contine Online PR Handbook?
Pentru ca ne dorim un training cat mai interactiv, cea mai mare parte din teoria pe care o include o astfel de intalnire a fost compilata intr-un mic manual de social media. Participantii il vor putea consulta atat in cadrul exercitiilor practice, cat si apoi in activitatile lor. Mai sus vedeti cuprinsul manualului.
Ce au spus participantii?
“Online PR BootCamp a insemnat pentru mine mediul perfect in care am reusit sa invat in doar doua zile lucruri fascinante de la cei mai buni specialisti in domeniu. Aflata in pozitia consumatorului, de aceasta data, prin exemplele de campanii care ne-au fost prezentate si schimbul de bune practici, Online PR BootCamp 2001 mi-a reconfirmat ca “Where you sit determines what you see”.
Adriana Candea, Marketing & CSR Manager, AEGON Romania
“Online PR Boot Camp este cel mai bun training la care am participat in Romania pentru ca m-a ajutat sa-mi stabiliesc rapid directiile strategice ale planului de comunicare, prin integrarea social media cu canalele pe care le utilizez deja. Si de aici totul va merge firesc: obiective, tactici, implementare, masurare”.
Adina Ionescu, PR & Branding Coordinator, MOL Romania
Pentru aceasta a doua editie si ultima din acest an, mai avem 8 locuri la dispozitie. Alte detalii gasiti pe www.prbootcamp.ro.