Am lucrat 7 ani la revista Biz si pot spune ca niciodata nu a fost atat de vie si creativa precum este acum. Si nici nu a avut o echipa mai unita si atat de dornica sa lupte cu realitatile pietei media din Romania. In acelasi timp, Biz este si cea mai apropiata publicatie de zona social media, organizand o serie de evenimente dedicate si realizand articole ample despre fenomen.
Dupa ce a lansat alaturi de Blogal Initiative una din cele mai rasunatoare campanii pe bloguri din acest an, “#refinantare BCR“, Biz isi pune acum brandul in mainile bloggerilor. Lanseaza propria campanie pe bloguri cu premii foarte interesante: 700 euro, 3 telefoane HTC Wildfire, 5 invitatii la Biz Social Media Snow Camp, din decembrie. Brief-ul si alte detalii sunt disponibile pe site-ul Blogal Initiative.
Eu va indemn sa participati cel putin pentru unul dintre cele 5 locuri in tabara de social media. Vorba lui Andrei Crivat: “It’s going to be legendary. Again!”
Facem ceva frumos, deja am lasat creierul sa lucreze la idei, si pentru ca e o revista mai altfel o sa vin si eu cu idei lafel de traznite.
[…] Publicațiile pe print au doar de câștigat dacă se aliază cu bloggerii, în loc să-i denigreze. Tendința generală este clară, știrile se consumă online, dar […]