A trecut si Online PR Boot Camp, un curs de doua zile dedicat in principal social media. A fost un proiect pilot, de care eu sunt multumit, pentru a aduce comunicatorii mai aproape de social media. Am combinat destul de mult teoria cu practica. Acum astept evaluarea participantilor. In functie de “notele” primite, vom decide continuarea cursului cu inca o editie anul acesta si in module diferite incepand din 2012.
Interactionand cu participanti, mi-am facut o opinie mai buna asupra nivelului de adoptare a social media in randul companiilor. Exista oameni din comunicare si marketing care au deja o experienta personala relevanta in slujba unui brand si acestia nu vin neaparat din companii mari. Pe de alta parte, cei din corporatii au deja o structura a felului in care cantaresc lucrurile si cand le sunt oferite instructiuni clare si un set de informatii, pot avea rezultate foarte bune intr-un exercitiu practic despre social media.
Am plecat astazi de la curs cu multe idei de la participanti, pe care le voi folosi in alte evenimente viitoare. Si incep sa ma gandesc foarte serios la o posibila scoala alternativa de social media. Pana atunci, va anunt ca pe 29 noiembrie, la Social Networks Strategy, vom avea o editie 100% despre Facebook, diferita de tot ce am facut pana acum.
In rest, daca va intereseaza domeniul, ramaneti aproape de site-ul Evensys. S-ar putea sa mai vedeti niste noutati curand.
teoria , ca teoria . da’ practica acestor comunicatori e zerro . experiente zero , da’s … profesori :))
stii ca apreciez comentariile tale, insa de data aceasta ai comis o mica rautate gratuita. oamenii invitati sa vorbeasca despre social media au experienta fie in online, fie in social media. si personala, si profesionala. daca imi arati tu unul mai bun ca ei pe plan local, il “mananc”, vorba aceea! (si daca nu a mai fost la vreun event facut de mine).