In acest moment, la noi sunt urmarite cu precadere 3 activitati in social media: cresterea notorietatii, relatia cu clientii si vanzarile. Cele mai multe companii – de orice marime – cauta in principal sa isi promoveze produsele. Se vede acest lucru in campaniile derulate.
Incerc acum sa imi dau seama ce companii s-au orientat si spre customer service in social media. Imi vin in minte acum trei exemple: Vodafone (Twitter, Forumuri), eMag (Twitter) si ClickNet (Twitter). Ce alte exemple mai stiti?
Brian Solis, unul dintre cei mai apreciati analisti social media, are un post interesant despre customer engagement si beneficiile sale, “asezonat” cu trei clipuri foarte sugestive de la Salesforce. Pe primul il vedeti si mai sus, pe celelalte doua le gasiti pe YouTube aici si aici.
Ca sa fiu sincer, alte exemple autohtone in afara de cele mentionate mai sus nu-mi vin in minte. Dar, la acest capitol imi vin in minte cei de la @XboxSupport care sunt “Guinness World Record Holder” pentru: “Most Responsive Brand on Twitter!”.