Dacar ar fi sa ma gandesc la un singur lucru pentru care as fi recunoscator Twitter ca exista, acela ar fi “oportunitatea de a primi raspunsuri, idei, solutii si sprijin de la cunoscuti si necunoscuti”. Si nu cred ca sunt singurul care crede acest lucru. Ba mai mult, daca aducem companiile prezente pe Twitter in discutie, vedem ca “urmaritorii” lor chiar doresc raspunsuri. O arata si studiile.
Ce mi se pare interesant este faptul ca oamenii cu experienta pe Twitter, cei care au un numar mai mare de urmaritori, nu se adreseaza direct (la @username) companiilor, preferand sa dea un tweet “deschis”, asteptand reactia lor si a altor utilizatori.
Ce mi se pare si mai interesant este faptul ca utilizatorii au incredere destul de mare in raspunsurile primite pe Twitter (8/10 respondenti). Mai mult decat atat, multi utilizatori (2/3 respondenti) au declarat ca e foarte probabil sa cumpere de la un brand care le-a raspuns pe Twitter.
Iata si studiul din care am luat datele!
Twitterul iti ofera o posibilitate de comunicare cu firmele cum nu ai mai avut pana acum. Da, mailul e si el o varianta, dar parca ai multa incredere in twitter.
Eu ma simt foarte bine cand imi raspunde o companie sau o persoana influenta pe twitter. Prima chestie de genul care imi vine in minte a fost cand am recomandat celor de la urban.ro fostul monden.info sa schimbe modul de notificare atunci cand esti abonat la comentarii. Dupa cateva zile schimbarea se facuse. 🙂
Oare daca nu era twitterul cum ii anuntam de ideea mea?