Toata lumea stie de eterna rivalitate Steaua – Dinamo. A desfacut prietenii, a rupt cupluri, a spart capete. La fel de bine stiu oamenii din publicitate despre rivalitatea dintre Leo Burnett si McCann-Erickson, probabil cele mai creative agentii din Romania in ultimii 10 ani. Cel putin daca ne luam dupa premiile din festivaluri.
In Ziarul Financiar de astazi a aparut reclama de mai sus. Este o recunoastere a succesului la cel mai important festival de publicitate din lume, Cannes Lions. Un gest pe care rar il intalnesti la noi si care sper sa ii ambitioneze pe cei de la Leo Burnett pentru editia de anul viitor.
Intre noi fie vorba, frumos ar fi daca o a treia agentie ar fi cumparat spatiul de publicitate “in numele” celor de la Leo Burnett… 🙂
Incheiata? Clar nu.
Civilizata? Se pare ca da.
Cred ca Alex Ciuca a ilustrat cel mai bine ce s’a intamplat astazi.
Citez: ‘Deci McCann a castigat in premiera doua Grand Prixuri la Cannes si lumea vorbeste tot despre Leo Burnett? :)’
Cred ca a fost o miscare foarte desteapta a celor de la Leo.
Una peste alta, felicitari celor 2 agentii pentru creativitate!
[…] (via), ştire […]