Pentru a marca parteneriatul cu TIFF ce dateaza inca de la prima sa editie si a sustine pasiunea pentru film a “martorilor” celui mai important festival de film de la noi, Vodafone a pregatit o campanie BTL – social media inedita, numita “Cluj: The Movie“.
O echipa de filmare va realiza mici clipuri dupa pelicule celebre, gen “Taxi Driver”, “Casablanca”, “Terminator”, “Independence Day”, “Godfather” sau “Starwars”, in Piata Unirii din Cluj, avand in rolurile principale persoane aflate la TIFF si o serie de bloggeri cunoscuti locali.
In perioada festivalului, pe pagina de Facebook a Vodafone va rula o aplicatie ce contine clipurile filmate. Vizitatorii paginii pot vota clipurile favorite, unul dintre ei fiind recompensat la final – prin tragere la sorti – cu un iPhone 4 (16GB).
Pe langa clujenii cu chemare actoriceasca sau doar curiosi sa se vada in fata camerei, ii veti vedea in rol de… (inca nu stiu) pe posesorii blogurilor www.adihadean.ro, www.groparu.ro, www.tvdece.ro, www.marianhurducas.ro, www.mironeasca.com si www.ciulea.ro.
Aventura cinematografica va incepe pe 4 iunie seara tarziu, dar puteti asista la filmarile din timpul zilei. La final de TIFF, din clipurile filmate pe parcursul celor 7 zile, se va face un montaj special ce va fi proiectat in premiera sambata, 11 iunie (in Piata Unirii, ora 21:30) si pe Facebook, in aplicatia dedicata.
Imi place cand social media sunt folosite tactic in campanii traditionale, iar tandemul cu BTL-ul poate da idei si altor branduri implicate in online.
Cine stie, poate unii au talent si isi vor construi o cariera ca actori 🙂
grafica excelenta
nu pot sa cred!!!! iti place ceva la mine pe blog!
abia astept ROboTIFFarea de marti 🙂
[…] Despre această campanie a scris şi Manafu. […]