La CES 2009, Coca-Cola a uimit audienta cu automatul de bauturi cu touchscreen. In 2011, Pepsi aduce automatul social. Vedeti mai sus prezentarea acestei idei. Ma tot gandesc acum la diverse integrari ale social media cu “lumea fizica”. Unde ar mai putea fi folosita ideea Pepsi?
Amazing. Uite o experiență cu care ne-am putea obișnui 🙂 Mă gândesc totuși că ar fi mult mai faină dacă ar fi aplicată unui tonomat mai generalist. De unde ai putea cumpăra/dărui (asta e foarte foarte tare) mai multe produse (deci branduri). O combinație de Kit Kat + Pepsi + Lays + ? Diversitate 🙂
De acum incolo, poti spune ca vei putea da o bere online :). Tonomatul poate exista si online, desigur, dupa ce se va forma o infrastructura, sa-l putem gasi la orice colt de strada. Gandind mai departe… aplicatie facebook cu gifturi (mici atentii de la prieteni pentru diferite ocazii si nu numai ) :), concursuri online, mini-bonusuri pentru clienti fideli, etc etc. Ideea de mai sus este buna, sa existe mai multe branduri, cu toate ca este mai grea o globalizare a lor. Tonomatul “Grab a Snack” 🙂
Foarte tare ideea. Prin astfel de chestii atragi clienţii, foarte frumos.