Inspirat de Victor, lansez o intrebare: Ce campanii de la noi facute vreodata ar putea intra intr-un asa-zis manual de social media? Maine am o prezentare la High Impact Friends si as vrea sa le prezint. Eu am deja o serie de exemple si chiar ma gandesc sa le strang (alaturi de altele) intr-un proiect online sau chiar tiparit. Dar asta e doar o idee aparuta acum, sigur maine am prezentarea si mi-ar prinde bine suportul vostru.
Puteti lasa in comentarii propunerile voastre, eventual cu argumente. Mersi!
As include campania “Drumul Mingii” a dlui China-Birta si cea care priveste lansarea marcii de bere “Desperados” – “Desperados Party”.
Campanii mai recente ar fi:
Drumul Mingii – Timisoreana
Desperados
LG 3D
#prinromania
hello, eu m-as orienta spre
Desperados si partyul de lansare,
Nescafe si eva.ro care au avut un impact f mare si in social media.
Drumul mingii, Redescopera Romania, astea-s top of mind. daca imi aduc aminte si de altele de top revin.
Campania Snow Explosion 2011 – afiliat pe online – http://www.titusblog.net/2010/11/vacanta-ieftina-pentru-ski-si-snowboard-snow-explosion-2010-2011/
Campania TEDxBucharest 2009 – 2010 – http://www.titusblog.net/2010/10/povestea-tedxbucharest-2010-asa-cum-a-fost/
si
http://www.titusblog.net/2010/03/tedxbucharest-2009-campania-de-comunicare/
ASER – 10 pentru sesiune http://www.titusblog.net/2011/02/cum-am-ajutat-un-ong-studentesc-sa-invete-social-media/
Apoi ar mai fi #tweetIE8 – povestile despre internet, pe Twitter – facut de Microsoft si McCann
Germanos – Widgetul interactiv – http://www.wall-street.ro/articol/Marketing-PR/67621/Germanos-lanseaza-prima-campanie-online-prin-widget-uri.html
Puma Social si Puma Creative factory – http://www.titusblog.net/2011/05/2000-km-in-2-zile-pentru-echipa-nationala-afterhours-athlete/
si
http://www.titusblog.net/2010/11/puma-graffitti-creative-factory-pantofi-sport-personalizati-in-6-saptamani/
si blogmeeturile Rosia Montana Gold Corporation http://www.catalinhosu.ro/i-am-cumparat-pe-bloggerii-din-cluj.html
si
http://www.catalinhosu.ro/blogurile-scriu-despre-rosia-montana-2.html
respectiv http://www.catalinhosu.ro/blogurile-scriu-despre-rosia-montana.html
TweetIE8 a fost foarte interesant, cu cartea aceea de ’amintiri din copilărie’. Redescoperă România a avut un impact foarte bun și a rămas în memoria colectivă.
[auto-promo] Propun și campania online/radio/TV a relansării eOk.ro din primăvara 2008 (au trecut fix 3 ani, era pe vremea când bloggerii scriau de plăcere și campaniile online erau rare precum autostrăzile din România :-).
Din punctul meu de vered, ce al unui rookie aș spune că ”Redescoperă România” a fost una destul de bună…
Merita mentionata si campania de lansare #Decatorevista pe Twitter 🙂
Redescopera Romania, Desperados