Aseara, inainte de avanpremiera Piratii din Caraibe, LG a lansat o noua campanie online pentru unul dintre cele mai bune televizoare 3D de pe piata noastra: LW 5500.
Campania are in centrul sau patru bloggeri pasionati de tehnologie si pe Vlad Craioveanu. Rolul acestora este de a sublinia avantajele clare pe care acest televizor 3D le ofera. Ma bucur sa fiu alaturi de Victor si Dan in aceasta initiativa si ii transmit lui Vlad aprecierea mea sincera pentru rolul greu asumat.
Avem si un premiu!
Intrati pe site-ul CinemaLG si veti vedea patru clipuri video cu bloggerii din campanie. Daca va plac, puteti sa le oferiti un vot. Cei care voteaza intra intr-o tragere la sorti ce are ca premiu un DVD portabil LG.
Despre televizor va voi povesti in curand, dupa ce il testez un pic.
Credeam ca ” rolul lor” (al bloggerilor) era sa isi dea o parere sincera despre produs si nu sa ” sublinieze avantajele” . ca doar nu sunt echipa de marketing de la LG