A mai trecut o editie a Mobile Marketing Conference. A fost cea mai mare de pana acum. A strans impreuna cu MobileApps peste 200 de persoane pe durata intregii zile. M-am bucurat sa vad ca a crescut interesul pentru marketingul mobil si ca apar si la noi campanii creative si eficiente dincolo de sms marketing.
La eveniment, Initiative Romania a anuntat rezultatele studiului “Unlocking the Power of Mobile“, o cercetare realizata in aprilie 2011 pe 800 de utilizatori de telefonie mobila din Romania. Va recomand sa va procurati de la agentie o copie a studiului. Este foarte interesant. Iata cateva date din acesta:
- 21% dintre respondenţi ar alege mobile internetul în locul unei conexiuni clasice.
- 58% dintre utilizatorii de Internet mobil în România îşi folosesc telefoanele mobile pentru a se conecta la internet în fiecare zi.
- 18 minute este timpul mediu petrecut zilnic pe mobile internet.
- 31% din totalul activităţilor realizate de români pe telefoanele mobile sunt dedicate serviciilor de date.
- 17% dintre români navighează pe Internet de pe mobil şi se uita la TV în acelaşi timp.
blogul celui mai important om din Republica Moldova la ora actuala si poate cel mai frumos 🙂
http://neomatrixblog.blogspot.com/
Ar fi fost interesant si ce telefoane (tablete) folosesc romanii pentru a se conecta la internet.