Cum ti-ar placea sa vezi adresa blogului tau pe o masina de raliu? Asa cum apar multe branduri in diverse curse. Sau contul de Twitter ori cel de Facebook? Manu Mihalache e un pilot care vrea sa isi urmeze pasiunea. Vrea sa concureze la raliu. Si are nevoie de sponsori. Si cum in vremurile astea, nimeni nu iti bate la usa cu punga cu bani, Manu s-a gandit sa ofere spatiul de branding de pe masina oamenilor activi in social media.
Pentru urmatoarea cursa, cu deadline pe 5 mai, mai are nevoie de 3.000 de euro. Cei care doresc sa foloseasca spatiul de branding si sa ii sustina visul il pot contacta pe Manu la adresa de e-mail: [email protected].
Mă tot gândesc dacă asta ar putea funcționa în avantajul lui Manu și încă nu-mi pot da seama dacă există macar un singur blog dispus să investească într-un spațiu de branding pe o mașină de raliu. Poate un branding ieșit din comun, prin care pe mașină să apară 100 de bloguri care ar da câte 30 de euro ar funcționa. Sau, poate, o agenție de media care vinde bloguri să fie interesată de o astfel de experiență și să și promoveze CNR pe blogurile din portofoliu. Altfel nu cred că sunt șanse.
Interesant, din pacate nu sunt chiar asa de instarit 😉 Cu siguranta vor fi doritori 🙂
ideea e frumoasa, dar a aparut cam tarziu. cred ca suna ar trebui sa fie mai mare un pic, caci nu are atata spatiu pe masina pentru 100 de bloguri. banuiesc ca nu vor fi scrise cu corp de 12. 🙂