Timp de 40 de zile, 1.000 de iubitori ai fotbalului vor merge, pe rand, cu mingea la picior. Vor parcurge 2400 km si 35 de localitati. Din Timisoara pana la Finala Cupei Romaniei Timisoreana, la Brasov. Este vorba de “Drumul mingii”, probabil cel mai indraznet proiect pe care un brand il va lansa in 2011 in Romania. Berea Timisoreana continua acum programul inceput anul trecut cu “Fotbal Adevarat”, aducand in prim plan legende ale fotbalului romanesc.
Am mers la evenimentul de lansare a campaniei, fiind curios sa inteleg “bucataria” programului. Am fost fascinat de povestile fotbalistilor invitati, de amintirile lor, de declaratiile sincere sau politicoase, de viata lor daruita unui sport. Nu am mai luat detaliile atunci, asa ca va invit sa descoperiti campania aici.
Campania e super, site-ul din pacate e greuţ si destul de intortocheat, in stilul complicat GreenPixel, cu care din pacate ne-au obisnuit de atatia ani.
De script-ul Google Analytics pus total aiurea, nu mai zic nimic…