Creste interesul – se pare – pentru datele despre periodicitatea, forma si fondul mesajelor postate in social media. Am anuntat deja doua cercetari despre cele mai bune momente in care ar trebui sa postam. Ieri am primit studiu despre Facebook cu cateva informatii foarte interesante. Il puteti descarca de aici. Iata cateva idei:
- Posturile cu mai putin de 80 de caractere sunt mai eficiente.
- Posturile cu link original (fara URL shortner) “provoaca” o interactiune de trei ori mai mare.
- Posturile brandurilor primesc mai multe reactii daca sunt postate in afara orelor de munca.
- Posturile de joi si vineri sunt mai “interactive”.
Cum vi se par? Credeti din experienta voastra ca aceste idei se aplica si la noi?
La punctul 3 sunt total de acord. Este mai multa “miscare” intre orele 19-23.
As putea confirma interactiunea crescuta de joi si vineri
Eu prefer sa folosesc Twitter-ul, mai putin Facebook.
Multumesc de sfaturi si de rpezentare. Am si eu o apgina de FB si trebuie sa invat sa o folosesc cum trebuie. 😀
Un text scurt si la obiect va avea, intotdeauna, mai mult efect. Pentru a-l citi, nu e nevoie de concentrare maxima sau de prea mult timp liber. Il vezi dintr-o privire.
Joia, dar mai ales vinerea, posturile sunt – cu adevarat interactive! Toata lumea se consoleaza cu faptul ca mai trece o saptamana 🙂
Si, o observatie – de cand a inmugurit primavara, posturile de sambata si duminica sunt aproape inexistente. Iar daca sunt, nu au parte de prea multi cititori. Asta e un lucru bun, avand in vedere ca majoritatea vietii ne-o traim in fata calculatorului!
Punctul 1 total de acord.
La punctul doi “Posturile cu link original (fara URL shortner) “provoaca” o interactiune de trei ori mai mare”, se mai poate adauga atașarea opiniei proprii, sau a unui scurt rezumat despre link. De exemplu:
— Află cum sa cresti eficienta posturilor tale, pe wall// Eficienta pe wall, tine de cateva puncte esential. via Manfu./// Cand sa postezi pe wall si alte aspecte importante despre eicienta pe wall via Manafu. https://www.manafu.ro/2011/04/cum-sa-fii-eficient-pe-wall/
Punctul 3, studentii postează și like-uiesc mult, intre ora 12 și 14, si dupa 19.
Punctul 4. Exact!! + dupa cum sublinia @anda_elena- scad postuile, like-urie in weekend, dar și in timpul saptamanii, de cand vremea s-a facut frumoasa!
Ozzy Ostentativa! 🙂
Înțeleg că se scrie vineri mai mult că mai toată lumea se pregătește de weekend și ar fi o zi muncită pe jumătate. Dar joi de ce o fi intrat în top? Să găsesc o explicație: Luni este lumea posomorâtă, Marți și Miercuri se muncește din greu, iar Joi și Vineri se trage cu privirea pe facebook. 🙂
Eu am observat un maxim al interactivitatii pe Facebook in zilele de luni si marti, urmand o scadere pana la un minim absolut atins in zilele de vineri, iar in zilele de sambata si duminica incepe iarasi trendul ascendent.