MANAFU*

Abonamente Evensys

Cand degetul devine parte din reclama

Citesc in fiecare luna Wired Magazine pe iPad. Am renuntat deja de jumatate de an aproape la versiunea tiparita. La fiecare editie, ma minunez in fata avantajelor, interactivitatii si creativitatii pe care echipa Wired le aduce unor articole care in revista nu ies din tiparele obisnuite. Sunt doar niste articole, nu? Va invit sa vedeti macar o data o revista pe iPad.

Mai sus vedeti o reclama din revista Datum. Nu o povestesc, va las un minut sa vedeti demonstratia. E mult mai relevanta. Ce mi-a placut a fost ideea de interactiune intre utilizator si mesajul reclamei.

9 comentarii

  1. Doru says:

    Super tare, abia aştept zilele presei 100% online.

  2. Adinel says:

    As mai adauga in plus un alt video de mai multe minute care explica de ce butoanele dispar si degetul devine “rege”.

  3. Interesanta ideea chiar daca zana cea buna a fost umpluta de sange 🙂
    E clar, presa digitala este viitorul!

  4. Andrei says:

    Ideea e faina, dar sper sa nu o preia altii 😀

    E de impact ca experiment, dar risti sa-l dezorientezi si enervezi de-a dreptul pe cititorul care nu mai poate naviga si, in prima faza, nici nu stie de ce…

  5. Lucica says:

    Super:). Presa digitala este viitorul asa cum spunea si Madalin. Oamenii de creatie vor putea sa isi dea frau liber imaginatiei. Iar accentul se va pune pe interactiunea dintre utilizator si brand..”engagement-ul” va fi cheia 😉

  6. Marius Sescu says:

    Interesantă ideea, deşi mă gândesc că e frustrant pentru cei care vor să citească cât mai repede revista.

  7. Razvan says:

    Interesanta idee dar trebuie sa mentionez ca este, in acelasi timp, extrem de enervanta. Mie imi place sa trec rapid peste reclama. Sa zicem ca accept o data, accept a doua oara.
    Dar daca devine un obicei, renunt imediat la publicatia/site-ul respectiv.

  8. cristinatgg says:

    Interesanta ideea si totodata ciudata…Ce se intampla daca cititorul doreste sa citeasca in continuare?Va trebui sa murdareasca chipul persoanelor reactate?
    Tehnologia va fi cu siguranta viitorul profesionalismului.

  9. droid04 says:

    O prostie de reclama. Oricum toate reclamele sunt enervante, dar cele care insista sa nu dispara si te obliga sa le vezi pana la capat sunt insuportabile.

    Si mare smecherie de reclama… am mai condus masinute in genul asta de reclama, am tras cu pusca in telefoane care semanau cu iphone-uri, etc…

Comentează