Unele branduri fac reclame avand in minte o singura zi din an. Cea cu finala Superbowl. IKEA a facut cate o reclama pentru fiecare zi din an.
Unele branduri fac reclame avand in minte o singura zi din an. Cea cu finala Superbowl. IKEA a facut cate o reclama pentru fiecare zi din an.
Faptul ca Ikea este o companie geniala o stim cu totii, m-a uimit sa aflu istoria.Faptul ca o duc atat de bine dincolo ma pune pe ganduri, la noi de ce nu e mai raspandit? O gramada de roman ar cumpara zic eu
au reusit sa economiseasca o suma de bani destul de mare facand totul inside si mergand pe principiul K.I.S.S.
Bănuiesc că ideea asta implică şi nişte costuri considerabile.
Probabil că sunt costuri acoperite din economiile făcute cu angajaţii din Statele Unite (ştiu, sunt un nesimţit mizantrop că postez asta aici http://www.boingboing.net/2011/04/10/sweden-exports-sweat.html şi îmi cer scuze anticipat). Oricum, sunt de o mie de ori mai bune decât bicicletele pe care le-au dat anul trecut http://bikesnobnyc.blogspot.com/2010/12/crappy-bikes-gift-that-keeps-on-taking.html
Este o ideea buna ca s-au gandit sa scoata o recalama in fiecare zi dar si costisitoare.IKEA este un magazin bun de unde se merita sa cumperi,dupa parerea mea:0
Poate sa fie o campanie scumpa dar engagement-ul care il poti face pentru unii spectatori poate fii enorm.
Dacar ar da o reclame la televizor in fiecare zi la o anumita ora ar puatea chiar sa faca oameni sa aprinda televizorul numai din curiozitatea reclamei (daca este interesanta/distractiva) si cei care ar face asta nici nu ar gandi sa se duca altundeva decat la Ikea