La inceputul acestui an, Evensys, compania alaturi de care organziez de mai bine de 4 ani evenimente in Bucuresti, a legat un parteneriat pentru acest an cu Maguay, furnizor de solutii IT local si unul dintre putinii producatori de calculatoare din Romania. Maguay si-a relansat in februarie brandul de portabile sub numele MyWay. Eu am testat pana acum un laptop si un notebook din portofoliul lor. Nu am vazut o diferenta intre calitatea acestor produse si altele intalnite la diversi producatori de PC-uri.
Asadar in acest an, tehnologia pe care Evensys o va folosi in evenimentele sale va proveni de la Maguay. Personal ma bucur ca doua brand-uri locale s-au intalnit in acest parteneriat. Daca nu ne sustinem intre noi, atunci cine o va face? (asta e si o “filosofie” despre care la noi se vorbeste mai putin). Ii asiguram de asemenea ca vom testa din plin fiabilitatea produselor lor.
fain, felicitari 🙂
Felicitari!
avem la birou, multe maguai-uri. eu cu sony vaio sunt cel mai fericit. 🙂 pe langa erori de instalare aiurea de softuri, pe langa probleme mecanice de deschis/inchis cd-rom, au si cam cele mai proaste servicii din lume (nu te lasa sa faci un reinstall de windows. tre sa duc UC-ul la ei si sa te intorci dupa 48 de ore, sa-l iei).
@ion Cineva mi-a zis recent ca Vaio nu sunt atat de fiabile pe cat par! Acum nu vreau sa fac o comparatie, insa fiecare dintre noi are sau a avut o experienta diferita cu brandurile. Si tu, si eu, si cunoscutul meu care se plangea de Vaio.
In alta oridne de idei, ar trebui sa compari produsele pe segmentele din care fac ele parte. Asta daca e sa facem comparatii.
Din ce stiu eu, acum Maguay pune la pret de “element cene diferentiaza in bine” partea cu service-ul. Timpul si experientele clientilor ne vor spune daca fac bine sau nu.
Din punctul meu de vedere, eu ma bucur ca lucram un brand romanesc. Si mi-ar placea sa vad mai multe cazuri de acest gen. Pentru noi e important sa avem tehnologie pe care sa ne bazam. E si asta un test pentru ei!
o sa vad eu cum e cu vaio, multumesc de avertisment. 🙂
si eu ma bucur ca exista companii ro in zona asta a it-ului. doar ca au de invatat macar pe partea de client service. altfel, felicitari pentru parteneriat.
eu nu vreau sa zic ca unii sunt mai rai sau ceva de genul asta, vreau doa sa subliniez ca exista diverse experiente si nu putem generaliza.
Si eu am folosit o luna un laptop Maguay primit in teste. S-a comportat foarte bine, nu am avut nici un fel de probleme.
Sunt total de acord ca nu poti generaliza cand vorbesti de un anumit brand. Am avut produse de la Dell care au fost si bune si proaste, Acer la fel si tot asa. Toti avem o experienta neplacuta cu un anumit model dar nu inseamna ca toate sunt la fel.
Buna ziua domnule Ion!
Puteti sa ne explicati mai in detaliu situatia sistemelor / notebook-urilor Maguay de la firma dvs. ? Va rog sa imi scrieti un mail la adresa [email protected], in care sa descrieti problemele avute si noi vom incerca sa gasim o rezolvare.
Va multumesc si va doresc o zi buna in continuare!
@ion multumim pentru feedback, chiar daca este unul negativ. Situatia, asa cum ai descris-o, nu este acceptabila din punctul nostru de vedere, asa ca pasul logic urmator ar fi sa ne spui mai in detaliu despre ce e vorba. Ne ajuti atat pentru a remedia punctual ceea ce este de remediat, cat si pentru a lua masurile necesare eliminarii unor astfel de situatii pe viitor. Te rog sa scrii pe e-mail la adresa [email protected], pentru a putea actiona in cel mai scurt timp.
Sa inteleg ca o sa renunt la Macbook air in favoarea unui Maguay eXpertBook Altro?