MANAFU*

Abonamente Evensys

Jurnalul digital al utilizatorului de Internet roman

La Digital Marketing Forum, saptamana trecuta, am prezentat si rezultatele primul studiu despre felul in care romanii consuma Internetul. Intitulata “Digital Diary“, cercetarea realizata de Daedalus la cererea Evensys, aduce o serie de informatii utile tuturor celor care activeaza in mediul online: de la publisheri la marketeri.

Cei care au fost prezenti la eveniment au asistat la o prezentare spectaculoasa sustinuta de Daniel Enescu, seful Daedalus. Am zis si pe Twitter in timpul conferintei ca este cea mai tare prezentare pe care am vazut-o eu despre un studiu (care poate fi oricand boring daca este proiectat si citit doar). Daniel a tinut toata sala cu ochii si urechile concentrate pe el tot timpul!

Iata cateva date care mi-au atras mie atentia. Pe restul va las sa le “savurati” singuri in prezentarea de mai sus.

  • Citirea informatiilor (presa, bloguri, forumuri, browsing) ocupa cea mai mare parte din timpul petrecut online.
  • Urmeaza retelele sociale.
  • Femeile sunt mai active pe retelele sociale si messenger.
  • Barbatii sunt campioni la online video.
  • Principala activitate complementara navigatului pe web este vorbitul la telefon.
  • Urmeaza discutia fata in fata (peste monitor probabil).

In fiecare miercuri voi publica pe blog un studiu interesant despre comunicare, social media, advertising sau marketing. Urmareste asadar seria “Research“ pentru cele mai noi statistici.

2 comentarii

  1. Flo says:

    super, chiar ma intrebam cand o sa vina :). mersi

  2. Un studiu foarte, foarte bun.

Comentează