“Va bucurati in fata profilului pe Facebook, dar continuati sa nu beneficati de avantajele clare pe care le ofer marketingul mobil!”, acesta este mesajul meu catre marea masa de oameni de marketing care au dat buzna in social media. Nu, nu am iesit din social media, ci vreau sa arat ca mediul mobil e mult mai puternic decat alte canale mai mult sau mai putin traditionale. Din pacate, sunt foarte putini oameni care ii vad avantajele.
Am pornit acum trei ani Mobile Marketing Conference tocmai pentru a arata comunitatii de marketing impactul si eficienta acestui mediu. Ma pregatesc acum pentru cea de-a patra editie, care va oferi toate ingredientele necesare unui om de marketing pentru a realiza cu succes o campanie. Iata de ce cred eu ca practicienii din companii ar trebui sa vina la eveniment.
TEMELE ACTUALE
Ne concentram in fiecare an pe gasirea subiectelor si tendintelor relevante pentru comunitatea de marketing locala. Pregatim un program consistent. Detalii in curand.
VORBITORI CU EXPERIENTA
Anul acesta am vrut sa avem un mix de vorbitori cat mai variat, pentru a acoperi toate aspectele domeniului. Avem speakeri cu experienta internationala, dar si specialisti locali. Avem oameni de marketing care au folosit cu rezultate mediul mobil, dar si oameni din agentii care au derulat campanii.
STUDII EXCLUSIVE
Cum cifrele plac mult oamenilor din companii, le-am pregatit anul acesta doua studii despre piata mobile, unul despre cum pot folosi mediul in marketing si celalalt despre obiceiurile utilizatorilor.
WORKSHOP DEDICAT
Pentru cei care se afla la inceput de drum in spatiul marketingului mobil sau vor sa aprofundeze anumite servicii, am pregatit o jumatate de zi cu un workshop ce imbina solutii si idei alaturi de studii de caz locale.
Am deschis postul cu un infographic de la Nokia, ce ne arata suprematia telefonului mobil in fata tuturor media. Desi nu vedem o comparatie directa, o cifra de genul “13 telefoane mobile la fiecare 10 europeni” ar trebui sa fie relevanta.