Presa scrisa are nevoie de idei noi de advertising pentru a-si dovedi utilitatea si creativitatea. O idee vine de la Volkswagen. Marca a plasat o reclama in cele mai cunoscute publicatii norvegiene, oferind cititorilor ocazia de a testa efectiv cateva din inovatiile sale. A fost insa nevoie si de o aplicatie mobile. Vedeti mai sus ce a iesit.
Inca o dovada ca produsele cross-technology reprezinta viitorul in bransa, daca sunt folosite bine.
Foarte interesant, definately o idee ‘out-of-the-box”, eu zic ca asta este viitorul ! thumbs up for creativity @ work !
Volkswagen rules 🙂 in ultima vreme au avut numai surprize placute.
Salut Cristian. Iti urmaresc blogul de ceva vreme, trecator ce-i drept, dar de astazi te-am adaugat in bookmarks.
Acum despre clipul celor de la Volkswagen, tehnologia este superfolosita in multe aplicatii “mobile” – tehnologia se numeste Augmented Reality – (pe platforme iOS, Android) doar ca nu stiu daca a fost folosita si ad-uri.
Keep up the good job