MANAFU*

Abonamente Evensys

Cateva exemple de f-commerce

Pe 8 decembrie 2010, Kaspersky Romania lansa la NetCamp primul magazin pe Facebook din Romania. A fost o miscare ambitioasa si usor prematura pentru piata locala, insa a dus Kaspersky in randul primelor companii care au “intrat” in f-commerce si s-au bucurat (si se vor mai bucura o vreme) de un buzz bun. Dovada  fiind si acest post.

Sunt unul dintre cei care pariaza pe f-commerce si cred ca va fi pentru multe branduri un pas natural pe Facebook dupa ce “goana dupa like-uri” se va fi terminat. M-am gandit de aceea ca la Facebook Monday sa prezint cateva exemple de f-commerce care ar putea servi drept model.

Alege ce iti place!
Coca-Cola are o pagina dedicata magazinului sau de suveniruri si o aplicatie Shop, ce iti arata obiectele puse la vanzare, insa te directioneaza catre site-ul oficial pentru a incheia tranzactia.

Cumpara efectiv!
La Redoute isi vinde produsele direct pe Facebook, pe piata franceza, ce pot fi achizitionate prin PayPal.

Magazinul online ASOS a marcat prima initiativa adevarata de f-commerce din UK, oferind posibilitatea de a plati efectiv produsele pe Facebook atat cu cardul, cat si prin PayPal.

Rezerva un loc!
Compania aeriana Delta ofera calatorilor posibilitatea de a rezerva locuri pe zborurile ei direct din pagina de Facebook.

Trimite un cadou!
Prin DashGift poti trimite (in US) un cadou real via Facebook. Postezi cadoul pe wall-ul unui prieten, el acceseaza un link, primeste un cod si cu el merge in magazin sa ia produsul.

Ai o oferta limitata!
Heinz a scos la vanzare pe Facebook o editie limitata de ketchup in doar 3.000 de sticle.

Hai la mall!
Furnizorul de solutii de e-commerce Payvment a lansat primul mall pe Facebook, ce integreaza peste un milion de produse, oferite deja in retea de clientii companiei (cei care folosesc aplicatiile lor).

In fiecare zi de luni, voi publica aici pe blog un post despre Facebook, ce va aduce informatii noi sau utile pentru companii. Aceste posturi vor putea fi citite pe tag-ul Facebook Monday.

8 comentarii

  1. Oigen says:

    Întradevăr f-commerce-ul o să aibă succes încă o lungă perioadă de acum încolo. De ce zic asta? Până se plictisesc de reclamă peste 540 milioane de utilizatori dependenţi de Facebook, e cale lungă.

  2. Alen says:

    Top Tipp: Poți folosi aplicația de la Payvment (momentan gratuită) pentru crearea unui shop în câteva minute. Plata se face exclusiv prin PayPal, dar pentru produse digitale e perfect.
    http://payvment.com/facebook/

  3. nico says:

    foarte misto informatiile. sa mai postezi astfel de initiative.

  4. Boby says:

    Eu am folosit o alta aplicatie,Ecwid,care este gratuita in limita a 100 produse adaugate.
    http://www.facebook.com/pages/Calendula/164939550203627?sk=app_251458316228

  5. Tu.ro says:

    Felicitari pentru toti cei ce inteleg ca f-commerce va ajuta la cresterea vanzarilor! Dar pentru a corecta putin faptele trebuie sa mentionam ca noi la Tu.ro am lansat magazinul pe Facebook inca din 11 octombrie 2010 ceea ce ne-ar pozitiona drept “primul magazin pe Facebook din Romania” chit ca sunt doar link-uri la site si am uitat sa updatam preturile 😉 – http://www.facebook.com/fan.tu.ro?sk=app_4949752878

  6. e mai degraba o completare. m-am uitat in aplicatie si vad ca achizitia se face pe site si nu pe Facebook. Kaspersky a dezvoltat o aplicatie custom cu tot cu check-out.

    voi ce aplicatie ati folosit?

  7. Tu.ro says:

    Noi am facut un template nou de newsletter, si cand vrem sa schimbam selectam alte produse si se genereaza html care se incarca pin fbml in Facebook. Nu ne-a interesat sa facem pe Facebook mai mult de un teaser, pe site avem mult mai multe produse prezentate mai bine. Inca ceva, desi noi avem multi clienti care vin de pe Facebook, foarte putini au venit de la f-shop.

  8. […] in f-commerce si s-au bucurat (si se vor mai bucura o vreme) de un buzz bun”, potrivit lui Cristian Manafu, consultant si organizator de evenimente social […]

Comentează